2014. január 5.

Levél

Üdv a blogon,

kedves ide téved olvasó. Üdv itt, a Látomás - Pure dark c. blogon. Szeretettel várlak benneteket, mint olvasókat a blogon. Megpróbálok a blogból valami egyedit, és izgalmasat kihozni, és úgy fűzni a szálakat hogy azok elérjék a tetszéseteket. Ezt a történetet már nem bírtam magamban tartani, így fogtam, és elkezdtem írni, mint blogot. Hosszú vágóhídon ment keresztül, többször átírtam, és átszerkesztettem mind a szereplő, mind a történet fejezeteit - amiből most négy van. Remélem ezen a hosszú úton velem tartotok majd, és nem pártoltok el. Sajnos, olyan vagyok, hogyha nincs elég támogatás, nincs elég ihlet sem. Remélem azért lesznek, akik támogatnak, és írnak nekem. Túl sok csacsogásból elég, íme megnyílt a blog. Üdvözlök még egyszer mindenkit, böngésszetek kedvetekre.

Előszó: 2014.01.19.
Katie Boo
U.i: Sophie T. a kedves bétám. Azért van bent a blogban, hogy akadály nélkül tudja ellenőrizni a fejezetek és egyéb bloggal kapcsolatos dolgokat.
U.u.i: Gondolom észrevettétek hogy az eredeti történet kissé átalakult. A lényeg ugyan az, csak kicsit át szabtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése