2014. július 2.

Hatalmas kihagyás, megújulás, akkor vágjunk neki...

Helló, még megmaradt olvasók, akik nem unták meg a várakozást, és ülnek a képernyő előtt, olvasva a kis soraim. Igen, rengeteg időt hagytam ki, igen rohadtul nagyon sajnálom. Első sorban a suli miatt nem voltam, próbáltam egyenlíti, meg ilyesmi. Egyáltalán nem voltam bloggeren, vagy facebookon, vagy bármilyen internethez kapcsolatos dologgal. Ha szabadidőm volt, itthon voltam, ha nem tanultam. Mindegy is. 
Másod sorban mint látjátok, új design került fel, drága szerkesztőtársam Khyira által - egy régebbi verseny első helyezése által. Rettentően köszönök neki mindent, főleg hogy bajlódott velem is - esténként eléggé fárasztó jelenség vagyok. De túlélt, ami jó, és remélem még nem unt meg. 
Szóval felfrissülten, megújult erővel, újra neki vágok, bár már úgy érzem, elcsesztem ezt a blogot, azért folytatom, mert még mindig szerelmes vagyok belé - ez olyan nyálas volt, de muszáj volt. Bejelenteném ,hogy megvan a vázlatom, teljesen. Ezen felül van pár előre megírt fejezetem is. Próbálok normális blogger lenni, nem hónapokon át eltűnni... Egyszóval üdv újra itt, a hobortos közegemben. A drága Sophie átnézi majd nekem holnap a következő fejezetet, kirakom. Vélhetőleg lesz egy blogajánlóm is, s egy interjú, ha minden jól megy. 
Hamarosan újra jövök, részekkel, meg minden...

Addig legyetek rosszak. 
Sokszor ölel benneteket,
KATIE BOO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése